زمان اجرا برای یک یو پی اس و باطری بستگی به نوع و اندازه از باتری یو پی اس و میزان ترشحات و بهره وری از اینورتر. ظرفیت کل یک باتری های اسید سرب تابعی از نرخ که در آن تخلیه شده است، که به عنوان قانون Peukert توصیف است.

ادامه مطلب...

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ماشین های شارژی و دلایل استفاده از آن برای کودکان خود آشنا کنیم. به شما آموزش می دهیم چه باتری برای ماشین شارژی، سه چرخه شارژی یا موتور شارژی فرزند خود انتخاب کنید. حتی بتوانید با خرید باتری خودتان به تعویض باتری ماشین شارژی فرزندتان بپردازید.

ادامه مطلب...
جعبه ای که اجزاء باتری را در خود جای میدهد پوسته باتری نامیده میشود. بدنه باتری ها باید در مقابل اسید مقاوم باشند علاوه بر آن باید بتواند تغییرات دما ( 50- تا 150 درجه سانتیگراد) و ضربه نیزتحمل نماید. در گذشته پوسته باتری را از نوعی لاستیک تهیه میکردند، امروزه از پلاستیک مخصوص اینکار استفاده میگردد.
ادامه مطلب...

نحوه صحيح شارژ كردن يك باتري VRLA از عواملی است كه می بايست در به كار بردن آنها بسيار مورد توجه قرار گيرد، چرا كه به طور مستقيم بر طول عمر و كارايی باتری موثر است. نحوه صحیح نصب انواع باتری ها . نکان مه در باره شارژ و دشارژ باتری ها و همچنین نکاتی در مورد محل نگهداری باتری ها  و دمای مناسب نگهداری باتری ها و ولتاژ مناسب برای شارژ بهینه باتری ها آورده شده است.

ادامه مطلب...
عضویت در خبرنامه
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×